Leskowiec- rajd górski klas 4-6

W dniu 12.05.2017r. wyruszyliśmy autokarami z deszczowego Chorzowa na kolejny rajd górski klas 4-6. Był to już XIV Rajd Górski klas 4-6- DWUNASTKA WĘDRUJE. Chcieliśmy zdobyć Leskowiec, szczyt w Beskidzie Małym położony niedaleko Andrychowa. Po deszczowej pogodzie podczas dojazdu,  w Rzykach- skąd wychodziliśmy na szlak- przywitało nas pogodne niebo. Pogodna aura utrzymywała się przez cały czas naszego pobytu w górach.

Szliśmy szlakiem czarnym prowadzącym przez przepiękne obszary leśne  buczyny karpackiej. Po dotarciu do schroniska pod Laskowcem odpoczywaliśmy w słońcu a następnie zaczęliśmy rywalizacje sportowe przy rozłożonych stacyjkach. W niektórych konkurencjach brali też udział nauczyciele. Emocji było co nie miara. Wyniki poznamy w najbliższym czasie. W drodze powrotnej odwiedziliśmy kaplicę na Groniu Jana Pawła II. Po dotarciu do autokarów ledwo umknęliśmy nadchodzącej burzy.

Wróciliśmy do Chorzowa dumni, zmęczeni i  zadowoleni. Pomimo trudności z podejściem szlakiem pod górę osiągnęliśmy wyznaczony cel.

Czekamy na następny rajd!