W listopadzie zorganizowano w Sp 12 konkurs logopedyczny dla uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych pt. „Chrząszcz brzmi w trzcinie”. Celem konkursu była stymulacja rozwoju mowy, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowego toru oddechowego, rozwijanie werbalnej i manualnej aktywności i pobudzanie kreatywności. Dzieci wraz z rodzicami lub terapeutami podczas zajęć rewalidacyjnych przygotowywały pomoc do ćwiczeń oddechowych, którą można wykorzystać w trakcie zajęć logopedycznych/rewalidacyjnych lub zabaw ogólnorozwojowych. Wykonana pomoc ma uatrakcyjnić i wspomagać proces terapii, służyć usprawnianiu funkcji oddechowych, jak i w profilaktyce rozwoju mowy.
Z przyjemnością ogłaszam wyniki konkursu logopedycznego pt.” Chrząszcz brzmi w trzcinie”
Komisja konkursowa w składzie:
Przewodnicząca/organizator: Joanna Dąbecka
Członkowie: Weronika Syniawa, Anna Sendra – Kempny
Dokonała oceny prac zgłoszonych do konkursu, wyłoniła 4 laureatów konkursu, oraz przyznała 3 wyróżnienia. Wyniki przedstawiają się następująco:
1 miejsce – Karol Wieczorek – kl. 1a
2 miejsce – Monika Gwioździk – kl. 2b
3 miejsce – Adam Stadnik – kl. 1a, Andrzej Wędrychowicz – kl. 1a
Wyróżnienia:
Wiktor Kręźlewicz – kl.2a, Kacper Bartosiak – kl. 2b, Adam Batko – kl. 2b,
Serdecznie dziękuje wszystkim uczestnikom oraz rewalidantom i rodzicom za zaangażowanie i pomoc przy wykonaniu pomocy do ćwiczeń oddechowych.
Joanna Dąbecka